atas

Selamat datang !!
Home |Follow | Dashboard | Facebook |Twitter

Save up to 80% on everything Internet! Whether it is for the latest Samsung,HTC or Blackberry smart

Rabu, 7 Julai 2010

ape bezanye "cartoon" MALAYSIA dengan " " luar negara??

Assalamualaikum






Isi hati aku nak kemukakan kan satu topik yg aku rase yg tetiba  nak je nak tulis kan sini
IAITU:
ape bezanye "cartoon" MALAYSIA dengan "cartoon" luar negara??




ya!!!!




rasenye ini satu topik yg agk menarik (agknye la)




Walaupon korang da besar panjang mesti minat tengok cartoon bukan.??(kantoi suda~)






ye ape pendapat anda tentang topik ni???

anda minat cerita cartoon malaysia atau cerita cartoon luar negara???


semesti anda minat akan cartoon luar negara bukan??



x kesah la cerita ape pon.
ceritanye yg advanture..fantasi...kelakar..dan mcm-mcm lagi..


same la dgn saya..minat cartoon luar negara...
anime NARUTO sebagai contoh...




Tapi....




kenape kite x brape minat dengan cartoon buatan malaysia???


adakah x seronok??x kelakar??


bagi aku best...


cartoon yg TOP sekarang...UPIN & IPIN...
best juga kan?


ada elemen kelakar+sedih+advanture dll....


"bola kampung","usop sontorian"dan"kluangman"pon popular ketika aku kechik-kechik...

seronok ape ceritanye....


ala senang cite aku minat cartoon malaysia dgn luar negara....


ape yg membezakannye ialah...


kretiviti individu atau syarikat itu sendiri






MALAYSIA CARTOON:
*usop sontorian
*kluangman
*upin&ipin
*bola kampung






 kluangman














CARTOON LUAR NEGARA:
*doraemon-jepun
*shin chan-jepun
*naruto-jepun
*one piece-(aku x tau)
*initial D-jepun
*NT(ninja turle)-(aq x tau gaks)




naruto








one piece




















sebenarnya cite cartoon kat Malaysia ni bnyk...tp kenapa aku tau lebih bnyk cartoon luar negara???


AISEH!!!!


No Comment!


nota kechil:So.enjoy la dengan cartoon yg korang minat..


salam hola-hola..










 

2 ulasan:

humaira berkata...

apa rah!!!!!
:))

!kHwaN berkata...

kenapa si..ada masalah ke???boleh aq tolong.hahaha

Ji

Blog Kawan