atas

Selamat datang !!
Home |Follow | Dashboard | Facebook |Twitter

Save up to 80% on everything Internet! Whether it is for the latest Samsung,HTC or Blackberry smart

Ahad, 19 Jun 2011

Mengedit,Teredit,Saja Edit

Assalamualaikum w.b.t semua

Pagi ahad yang banyak benda kena buat , ku dahulukan dengan buka
laptopku . (padahal orang lain punya)

Ini sambung enrty yang dah lepas-lepas (edit )..Idea pagi ahad ini sekadar nak kongsi gambar-gambar yang telahku "edit"
kalau sudi tekan Bawah.


 gambar ini dah lama telah ditangkap.masa ini aku baru 6 tahun.tekalah mana satu aku.HaHAHa

 ok ini Sham! kawan yang baru aku kenal,pindah kesekolah aku.HaHaHA..
mamat yang sememangnyalah poyo!gambar ini diambil ketika sedang seronok bermain di taman skate(tengah penat ni).. kalau rajin tengok-tengok blog dia
(tekan sini kalu nak tengok)
 yang ini pula nama dia Afifudin,panggil dia Afif sudah cukup..HAHA
gambar ini diambil lepas penat berjalan lepas main dekat taman skate
gaya poyonya masa nak minum airblend milo..HAHA

 yang ini Afif(gambar diatas tadi) bersama Aizat,,Aizat ni lembut sikit kut orangnya..HAHA
tapi perghh gengster sikit je..XD masa ni tgh lepak kat taman skate
ha! yang gambar terakhir ini,kalau tak silap anak sedara kut.haha
tak ingatlah..ada seorang lagi kembar dia.tapi tak ada dalam gambar XD
nama pun aku keliru
Balqis dengan Batrisha.HAHA muka mereka berdua SAMA!! XD

Tiada ulasan:

Ji

Blog Kawan