atas

Selamat datang !!
Home |Follow | Dashboard | Facebook |Twitter

Save up to 80% on everything Internet! Whether it is for the latest Samsung,HTC or Blackberry smart

Isnin, 24 Oktober 2011

Buat Doodle Dengan Mudah !

assalamualaikum w.b.t




Hari ni nak cerita pasal satu blogger inilah kan.
saya sangat tertarik kerana blog beliau sungguh menarik perhatian saya.



Nak tahu kenapa ?


klik bagi lebih besar

Ini header dia yang simple GILA ! tengok "isi",,macam-2 ada








klik bagi lebih besar



Ini antara kerjanya yang amat rajin menerima segala gambar 
untuk dibuat Doodle.

Saya ada satu..nak tengok ? hehehe




klik bagi lebih besar

Gambar Doodle ini orangnya ialah saya !
haha ! lawa tahu !


klik bagi lebih besar

Yang ini the original one.

Antara gambar kawan saya yang telah di Doodlekan








Kalau nak Doodle seperti saya,boleh request dengan 

Achik Apis. Peramah orangnya. hehe


Sekian sahaja untuk hari ini ^^

Tiada ulasan:

Ji

Blog Kawan