atas

Selamat datang !!
Home |Follow | Dashboard | Facebook |Twitter

Save up to 80% on everything Internet! Whether it is for the latest Samsung,HTC or Blackberry smart

Rabu, 12 Oktober 2011

10 sebab lelaki pilih status single


10 Sebab Lelaki Pilih Status Single:
  1. Nak fokus pada kerjaya dulu. Malas nak fikir benda lain.
  2. Boleh buat apa yang kita nak buat pada bila bila masa. Tak payah nak mintak izin kat sesiapa kecuali kat ibu. Eh?
  3. Kumpul duit banyak banyak. Nanti lagi senang sebab tak payah nak susah susah cari pasangan sebab dorang boleh datang dengan sendiri. Kalau takde siapa yang datang? Maybe kena beli cermin dulu kot.
  4. Dapat rasa nikmat ketenangan. Tak payah nak pening pening dengan emosi pasangan yang selalu sangat tak stabil.
  5. Alamak! Aku dah lupa alasan yang seterusnya ni. Errr.. Abaikan je la. Boleh?
  6. Okay. Tiba tiba aku dah ingat dah!
  7. Belum ada jodoh lagi. Tapi kalau ada jual kat 7 Eleven, tolong belikan boleh?
  8. Luka yang lama masih belum terubat. Sampai hati kau tinggalkan aku? Kejam!
  9. Terlalu memilih sebab bajet hensem sangat. Eh?
  10. Tak payah nak ingat tarikh-tarikh penting seperti hari pertama dating, hari pertama basah kena hujan, hari pertama jatuh basikal dan macam macam hari pertama lagi.



toinnng ! : Semua ni bukan alasan aku. Tolong percaya.

4 ulasan:

Bilal binti Robah berkata...

nais bro.

har har har

!kHwaN berkata...

siapakah anda ? haha

Mohamad Amzar berkata...

hoho. ada aweks syok jugak.

!kHwaN berkata...

best memang best ! nanti-2 lah ..hahaha

Ji

Blog Kawan